Újabb összefoglalóval jelentkezett a rendőrség, amikor civil autósok felvételei alapján bírságoltak
Ez a harmadik része a "Civilpofátlan(tan)ítás" videósorozatuknak.
Ez a harmadik része a "Civilpofátlan(tan)ítás" videósorozatuknak.
A Driveri nevű rendszer februárban állt munkába, hogy hatékonyabb munkavégzésre ösztönözze a cég hivatásos sofőrjeit. Többeket azonban kiráz tőle a hideg.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
A közútkezelő azt mondta az autósnak, akit a kár ért, hogy a történtekért az felel, aki elhagyta a bútordarabokat. Őt viszont nem találják.
A rendőrök szerint nekik nincs idejük a közösségi médiát figyelni a felbukkanó autós esetek miatt, viszont szeretnék, ha eljutnának hozzájuk.
Ferenc közel állt ahhoz, hogy felboruljon kocsijával, de másokat is veszélybe sodort. Saját fedélzeti kamerájának felvételét mások okulására tette közzé.
A szupersportos 3 hengeres turbómotorral szerelt apróság igen gyorsan körbeért a Zöld Pokolban.
A méretes divatterepjárónak sem teljesítmény, sem nyomaték terén nincs igazán szégyenkezni valója.
A mintegy 2 tonnás sportszedán kevesebb mint 10 másodperc alatt lő ki 0-ról 200 km/h-ra.
A biturbó V8-as motorral szerelt sportszedán nem kér elnézést az Autobahnon.
A jó erőben lévő gázolajos luxusautó meggyőzően teljesít a sebességkorlátozás nélküli autópálya-szakaszon.
A praktikus családi autóként is használható modell bőven 3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet.
Egyelőre nincs szó arról, hogy lengyel mintára, dedikált címre tölthetnék fel szabálytalanságokról készült videóikat az autósok.
Több mint ezer beküldött videónál járnak csak idén.
A sárga színű robogó a pesti hídfőhöz közel kapott lángra.
A szuperkönnyű 600 lóerős autóval viszonylag könnyen megoldható volt a feladat.
Éjjel-nappal kiváló videófelvételeket és fotókat készít a Mio MiVue 795-ös fedélzeti kamera, s ez nem csak akkor hasznos, ha éppen valami baj történik, hanem arra is jó, hogy több emlék maradjon meg az utazások óráiról.
A német gyártó kanyarról kanyarra megmutatja az új sportszedán Nordschleifén előadott produkcióját.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
Mindkét autós balról vágott be a kocsisor elé, egyik még csak nem is indexelt közben.